Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan tudok rendelni?
Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.
Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a „Tovább vendégként” gombra.
A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:
- Követheti rendelései állapotát.
- Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
- Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
- Értékelheti a megvásárolt termékeket.
- Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
- Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.
Hogyan jut el hozzám a termék?
Többféle szállítási lehetőséget nyújtunk.
A Szolgáltató a Honlapon megrendelt termékeket kiszállítás útján juttatja el a Felhasználónak. A Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló kiszállító és futár cég(ek):
GLS Futárszolgálat
MPL házhozszállítás
MPL Postapont
Foxpost automata
GLS Csomagautomata
Szállítási díjak
A Szolgáltató bruttó 22 000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes kiszállítást vállal Magyarország területén.
A bruttó 22 0000 Ft alatti rendelések esetén a szállítási díjak az alábbiak:
- GLS házhoz szállítás: 2.490 Ft
- Foxpost szállítás: 1590 Ft
- MPL házhoz szállítás: 1490 Ft
- MPL automatába szállítás: 1390 Ft
Személyes átvételre vagy megtekintésre üzletünkben (8000 Székesfehérvár, Malom utca 10.) van lehetőség.
Van ingyenes szállítási lehetőség?
Igen, 22.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
Minden van raktáron, amit a honlapon látok?
Igen.
Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?
Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.
- Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
- Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
- Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.
Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?
Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.
Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.
Tudok fizetni bankkártyával?
Igen, van erre lehetőség webáruházunknál.
Mennyi időbe telik a kiszállítás?
A szállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe.
Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét? Mi a visszaküldés menete?
Természetesen, kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén. Amennyiben nem megfelelő a méret vagy bármilyen más ok miatt cserét szeretne, úgy kérjük jelezze ezt az info@libelula.hu email címre. Az emailben kérjük írja le, hogy mely termékeket szeretné visszaküldeni, és cserét vagy a pénz visszafizetését választja. Amennyiben pénzvisszafizetést kér, úgy kérjük írja meg nekünk számlaszámát. Visszaküldeni bármelyik futárszolgálattal lehet címünkre (8000 Székesfehérvár Malom utca 10. ), ha Foxpostot választja, akkor a Székesfehérvár Aszalvölgyi úti Tescohoz kérjük a csomagot. A visszaküldés összege a vevőt terheli, amennyiben cserét kér, úgy az újbóli csomag küldését már webáruházunk állja.
Bármilyen más kérdés esetén keressen minket az info@libelula.hu címen vagy a 06/30/464/8288-as számon.
Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?
Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról!Megtalál minket Facebookon és Instagramon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.