Barion Pixel
Elérhetőségek: 06-30-464-8288, info@libelula.hu, 8000 Székesfehérvár Malom u. 10. Elérhetőségek: 06-30-464-8288, info@libelula.hu, 8000 Székesfehérvár Malom u. 10.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a „Tovább vendégként” gombra.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Többféle szállítási lehetőséget nyújtunk.

A Szolgáltató a Honlapon megrendelt termékeket kiszállítás útján juttatja el a Felhasználónak. A Szolgáltatóval szerződéses kapcsolatban álló kiszállító és futár cég(ek):

         GLS Futárszolgálat
         MPL házhozszállítás

          MPL Postapont

          Foxpost automata

          GLS Csomagautomata

Szállítási díjak
A Szolgáltató bruttó 22 000 Ft feletti rendelési összeg esetén ingyenes kiszállítást vállal Magyarország területén.
A bruttó 22 0000 Ft alatti rendelések esetén a szállítási díjak az alábbiak:

  1. GLS házhoz szállítás: 2.490 Ft
  2. Foxpost szállítás: 1590 Ft
  3. MPL házhoz szállítás: 1490 Ft
  4. MPL automatába szállítás: 1390 Ft 

Személyes átvételre vagy megtekintésre üzletünkben (8000 Székesfehérvár, Malom utca 10.) van lehetőség. 

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Igen, 22.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. 

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Igen. 

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.

... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan email címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen, van erre lehetőség webáruházunknál. 

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A szállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe. 

Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?

Természetesen, kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról!Megtalál minket Facebookon és Instagramon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.

Az oldal tetejére