Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Elérhetőségek: 06-30-464-8288, info@libelula.hu, 8000 Székesfehérvár Malom u. 10. Elérhetőségek: 06-30-464-8288, info@libelula.hu, 8000 Székesfehérvár Malom u. 10.

Gyakran ismételt kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem veszünk fel megrendeléseket.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha nem kíván létrehozni vásárlói fiókot, a Kosár után a pénztárnál kattintson a „Tovább vendégként” gombra.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Letöltheti és kinyomtathatja számláit.
  • Értékelheti a megvásárolt termékeket.
  • Rendszerünkön belül elérheti ügyfélszolgálatunkat.
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk.

Az egyik mód a házhozszállítás, amit a GLS futárszolgálat végez. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt.

A másik lehetőség a Foxpost automatában történő átvétel. Ilyenkor az országszerte megtalálható automaták közül az Ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot.

Személyes átvételre vagy megtekintésre üzletünkben (8000 Székesfehérvár, Malom utca 10.) van lehetőség. 

Van ingyenes szállítási lehetőség?

Igen, 22.000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. 

Minden van raktáron, amit a honlapon látok?

Igen. 

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.

... és minden egyéb, változást jelentő helyzetben.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan email címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen, van erre lehetőség webáruházunknál. 

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A szállítás 1-2 munkanapot vesz igénybe. 

Rossz méretben rendeltem a terméket, kérhetek cserét?

Természetesen, kérjük, érdeklődjön elérhetőségeink egyikén.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel hírlevelünkre, amelyből elsőként értesülhet akciós termékeinkről és újdonságainkról!Megtalál minket Facebookon és Instagramon is, ahol további akciókról és újdonságokról értesülhet.

Az oldal tetejére