FIZETÉS, SZÁLLÍTÁS
A www.libelula.hu webáruház gyermek ruházati termékeket forgalmaz.
A termék adatlapján szereplő termékképek eltérhetnek a valóságtól, előfordulhat hogy illusztrációként szerepelnek. Az ilyen eltérésekért a Webáruház nem vállal felelősséget.
A termékek egyaránt megvásárolhatók Székesfehérváron, a Malom utca 10. szám alatti üzletben, ezért előfordulhat, hogy a készletinformációban az szerepel, hogy készleten van az adott termék, annak ellenére, hogy valójában nincs készleten. Ilyen hibák előfordulása esetén a Webáruház értesíti a vásárlót, azonban felelősséget nem vállal.
A Webáruházban feltüntetett termékek árai bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák.
Fizetési lehetőségek a www.libelula.hu webáruházban:
- Banki átutalás
- Bankkártyás fizetés Barion használatával
- Utánvétes fizetés
- Fizetés személyesen üzletünkben Székesfehérváron.
A megvásárolt termékek átvételének módja:
- Futárszolgálattal (GLS) történő házhozszállítás
- MPL házhozszállítás
- MPL Postapont
- FoxPost automatákban
- Személyes átvétel üzletünkben - 8000 Székesfehérvár, Malom utca 10.
A Webáruház belföldi csomagszállítás esetén bruttó 22.000.-Ft összeget el nem érő vásárlás esetén a megvásárolt termékek szállítási költsége címén az alábbi díjat számítja fel:
Személyesen: INGYENES
GLS házhozszállítás: 1-3 munkanap, 2.490 Ft
MPL házhozszállítás: 1-3 munkanap 1.490 Ft
MPL Postapont: 1-3 munkanap 1.390 Ft
Foxpost csomagautomatába: 1-3 munkanap 1.590 Ft
Belföldi csomagszállításnál a bruttó 22.000 Ft-ot meghaladó vásárlás esetén a házhozszállítás díjmentes.
A szállítási határidőre vonatkozó feltételeket a Webáruház honlapja tartalmazza, általában 1-3 munkanap.
A megrendelések feldolgozása és a teljesítés
A Webáruház köteles a Vásárló megrendelésének megérkezését a Vásárló felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az Vásárló megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Vásárlóhoz nem érkezik meg, a Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Webáruházhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
A rendelésről a Webáruház rendszere a Vásárlót egy automatikus e-mailben tájékoztatja.
Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése a Webáruházat nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.