Az üzlet nevének megválasztásával szerencsére sok időt nem kellett töltenünk - köszönhetően már az egyik előző posztban említett barátunk, Rózsa Zalán szilárd, ámde folyamatosan fejlesztés alatt levő nyelvtudásának.J Már ismert volt a tervünk Zalán előtt, amikor egy telefonbeszélgetés alkalmával említette, hogy van egy szépen csengő spanyol szó, a libélula, a jelentése pedig szitakötő.
Onnantól kezdve tulajdonképpen sok kérdés nem maradt bennünk: úgy éreztük, megtaláltuk azt a nevet, ami hangzásában és hangulatában is visszaadja nekünk mindazt, amit az üzlettel és a Mayoral márkával kapcsolatban gondoltunk. És persze bíztunk abban, hogy másoknak is tetszeni fog… (Az elnevezés egyébként Carl von Linné svéd természettudóstól származik, aki az általa 1758-ban bevezetett Libellula név alatt sorolta fel az akkor ismert szitakötőfajok mindegyikét.) Emellett fontos volt az is, hogy a szitakötők nem bosszantanak a jelenlétükkel, mint a legyek, nem szívnak vért és nem is terjesztenek betegségeket, mint a szúnyogok, de még fullánkjuk sincs, mint a darazsaknak.
Ezt követően grafikusunk, Juhász Tibor egy olyan tartalommal, illetve látvánnyal és színvilággal „töltötte meg” a Szitakötőnket, ami a több verzió közül elsőre megfogott minket, és már a logónkként lehet látni minden elérhetőségünkön.